ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
- Οι βιδωτοί ακροδέκτες είναι στάνταρ.
- Διατίθεται βραχίονας προσαρμογέα για αντίστοιχο ύψος άξονα παλαιότερων κινητήρων (ModIII).
- Τα περισσότερα μοντέλα έχουν ρυθμιζόμενη διαδρομή πεδίου (90 έως 160).
- Περίβλημα από χυτό αλουμίνιο.
- Δύο ρυθμιζόμενοι εσωτερικοί βοηθητικοί διακόπτες SPDT είναι τοποθετημένοι στο εργοστάσιο.
- Διπλό άκρο αξόνων για κανονικά ανοιχτή ή κανονικά κλειστή βαλβίδα ή εφαρμογή αποσβεστήρα.
- Προεπιλογή: 24 Vac.
- Μέσω προαιρετικού ενσωματωμένου μετασχηματιστή: 24/120/230 Vac.
- Συχνότητα γραμμής: 50/60 Hz.
- Τετράγωνο 9,5 mm (3/8″) για όλα τα μοντέλα και στα δύο άκρα.
- Οι χρόνοι του κινητήρα Modutrol είναι ανεξάρτητοι από τη συχνότητα γραμμής.
- Οι τιμές ροπής για κινητήρες άξονα διπλού άκρου είναι το άθροισμα των ροπών του άξονα (ροπή άκρου ισχύος συν ροπή βοηθητικού άκρου).
- Η ροπή διάσπασης είναι η μέγιστη διαθέσιμη ροπή για να ξεπεραστούν περιστασιακά μεγάλα φορτία, όπως ένας αποσβεστήρας ή μια βαλβίδα.
- Η ροπή διάσπασης είναι 1,5 φορές την κανονική ονομαστική ροπή.